ایام

غیر تو هر که را دیدم , مرا ندید!

ایام

غیر تو هر که را دیدم , مرا ندید!

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ب.ظ

چهار

خدایا

به اسم جلاله ات قسم

با من به نظر لطفت نگاه کن نه به عدلت

ب من بهتر از لیاقتم را عطا کن.

میگویند انتخاب است اما من به این چشم نگاهش نمیکنم. مثل همه ی انتخابهایی ک خودم میدانم هدیه تو بوده نه انتخاب من. من روسیاه از تو بهترین هدیه ات را میخواهم. همینجا نوشتم ک یادم نرود . من سیاه روی دست خالی ، هدیه ی سپید تو را میخواهم. میدانم ک میدهی. بخدا میدانم. دلم قرص است. 

بگذار همه ی ابلهان دنیا بخندند ..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
یک بدوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی