ایام

غیر تو هر که را دیدم , مرا ندید!

ایام

غیر تو هر که را دیدم , مرا ندید!

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ

سه

خدایا

ای رفیق شفیق من. 

ای دوست لحظه های سخت و روزهای تنهایی. ای همراه روزهای دلگیر و ابری. مدت ها بود دلم برایت تنگ نشده بود. مدت ها بود اتفاقات برایم از تو مهمتر شده بود. مدت ها بود اسمت را به عشق نبرده بودم. هر چه بود عادت بود و تکلیف. 

اما تو برگشتی. بعد یک سال سردی و دوری ، با امدن پاییز تو هم برگشتی. بیخود نیست ک میگویند پاییز فصل عاشقی ست. تو در همه ی عشق ها هستی. 

یادم نمیرود. اینبار هم تو بودی که برگشتی ...

اما هر چه فکر میکنم نمیدانم چه شده ک برگشتی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
یک بدوی

نظرات  (۱)

تا خدا بنده‌نواز است به خلقش چه نیاز
می‌کشم ناز یکی تا به همه ناز کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی